8 Noiembrie 2013

Ziua 2 - MASTERCLASS

The way FORWARD in Direct and Digital Marketing - Michael Leander

In cadrul acestui masterclass marca Michael Leander, veti primi informatii si va vor fi prezentate instrumente ce va pot ajuta in a imbunatati semnificativ rezultatele actiunilor de marketing direct si digital.

Accentul in cadrul acestui masterclass va fi pus pe informatii concrete si pe interactiune, fiind conceput in asa fel incat sa aduca valoare.

Acest masterclass se adreseaza practicienilor in marketing direct si digital – fie ei manageri sau responsabili cu implementarea activitatilor de marketing ce au ca obiectiv atragerea de client noi, generarea de leaduri, conversie, retentie sau win-back.

Program

09:15 - ARMAD va ureaza "Bun venit"

09:30 - Introducere: Fa un pas inapoi pentru a te deplasa 5 pasi inainte

In aceasta sectiune, Michael Leander ne va impartasi conditiile esentiale pentru a excela in orice ramura de marketing direct sau digital.
Veti primi sfaturi cu privire la elementele ce stau la baza unui ecosistem de marketing direct de succes:
- bazele de date si de ce nu se poate trai fara ele;
- de ce nu as paria pe Social Media;
- cum evolueaza email marketing si cum poti face asta si tu.


11:00 - Pauza

11:15 - Exercitiu interactiv: Invatati ABOA si folositi-l ca fundament pentru exprimare

Cuvintele conteaza mult mai mult decat crezi. Ogilvy spunea ca: "direct marketing is salesmanship on print.". Michael Leander va va invata cum sa folositi ABOA ca sa imbunatatiti rezultatele campaniilor dumneavoastra de marketing direct.

ABOA functioneaza peste tot: pe web, in campanii de e-mail marketing, in campanii de sms, in direct mailing, etc. Mii de marketeri au invatat aceasta tehnica de la Leander si multi au raportat o crestere semnificativa in rezultatele lor dupa ce au implementat constant ABOA in campaniile lor.

Ia parte la o sesiune plina de distractie si inspiratie si invata alaturi de colegii, agentiile si clientii tai.


12:30 - Pranzul

13:30 - Cum profilarea prospectilor/ a clientilor va va ajuta sa intelegeti clar ce urmeaza si sa scapti de prostiile din orice model de segmentare folosit de dumneavoastra pana acum

Profilarea de clienti sau de prospecti sta la baza unui ecosistem de succes in marketingul direct. In aceasta sesiune, o sa obtineti perspective ce va vor ajuta sa incepeti sau sa imbunatatiti activitatea de profilare. Veti afla despre:
- cum poti sa creezi profile si ce categorie de oameni au legatura cu profilarea respectiva;
- cum functioneaza profilarea progresiva si de ce este necesara;
- cum datele de comportament obtinute prin e-mail marketing, impreuna cu datele tranzactionale si cele preferintiale va pot creste dramatic rezultatele.
Cu toate ca asta suna "tehnic", nu este.


14:30 - Pauza de cafea

15:00 - Cum sa organizezi un program eficient si educational pentru prospecti si clienti si cum sa te folosesti de lead scoring ca sa iti imbunatatesti comunicarea de marketing direct.

Cultivarea este noul "negru" atunci cand vine vorba de a converti intr-un mod eficace prospectii in viitori clienti sau de a pastra si creste clientii deja existenti.
Cultivarea are foarte multe functionalitati si se poate aplica cu succes in orice afacere.
Veti afla cum sa:
- construiti si sa intretineti un program ce va va ajuta sa atrageti cat mai multe leaduri;
- sa implementati un sistem de evidenta a leadurilor pentru a oferi echipei de vanzari doar cele mai bune leaduri;
- sa masurati corect eficienta "Cultivarii" folosind orice canal online sau offline.


16:00 - O scurta pauza

16:15 - Tool-Box, Studii de caz si ce urmeaza

In ultima sesiune a zile, vom arunca o privire la "tool box" si vom asculta unul sau doua studii de caz integrate despre marketingul direct.

17:15 - Sesiune de acordare de Certificate de participare