Despre RoDirect 2012

Editia cu numarul 5 a Conferintei Internationale de Marketing Direct - RoDirect 2012, a avut onoarea de a gazdui importanti specialisti locali, cat si personalitati internationale din sfera marketingului direct si digital.
Pe parcursul celor doua zile, participantii la eveniment au avut ocazia sa cunoasca factorii de succes din spatele campaniilor de marketing direct, invitatii fiind gata sa ofere o gama larga de informatii din culiselor comunicarii directe.

Prima zi a evenimentului a fost dedicata Conferintei, in cadrul careia participantii au avut ocazia de a-l intalni pe Frans Reichardt, Chief Customer Ambassador in cadrul Reichardt & Company.
Cu o vasta experienta, de co-fondator al primei agentii de Internet din Olanda si consultant pentru o gama larga de companii din industriile de publishing, financiar si industria tehnologiei, Frans Reichardt aduce participantilor noi modalitati prin care se pot conecta cu adevarat cu clientii pentru a stabili legaturi mai puternice si de durata cu acestia, stimuland dezvoltarea afacerii.

In a doua zi a Conferintei, accentul a fost pus pe prezentarile studiilor de caz ale invitatiilor, reusind astfel sa se acopere o sfera larga de domenii: internet marketing, e-mail marketing, social media, motoare de cautare, adverstising online si nu numai.


Va prezentam mai jos studiile de caz ale speakerilor de anul trecut, studii practice, atractive si de succes ce nu vor fi gasite in nici un manual de marketing, prezentand cazuri concrete dar si exemple de lucru creativ.

SPEAKERII SI TEMELE PREZENTATE